#2017-05-09 18:17:32 

alicjagreg

Użytkownik

Szybkie pytanie, zanim mój mąż wróci z delegacji i odkryje, że z jego ukochanym Renault Kangoo jest coś nie tak. Jeżdżę nim i nie stało się nic nagłego typu stłuczka, tylko nagle zaczęłam słyszeć dziwne stukotanie wydobywające się z tylnej belki… Co to może być? Czy będzie konieczna naprawa? Jeśli tak, ile potrwa?
#2017-05-09 20:33:59 

pawełmasztalerz

Użytkownik

Kobieto, to ci tylko mechanik może powiedzieć, jak przez internet ktoś ma to stwierdzić?
#2017-05-09 22:48:05 

Polinezja

Użytkownik

A bez przesady, ja też bym na jej miejscu wolała się cokolwiek dowiedzieć, żeby przy mechaniku nie wyjść na blondynkę. A tak na marginesie to akurat ja jestem mechanikiem samochodowym (wiem, wiem, dziwne, jak na kobietę), ale mogę ci pokrótce doradzić. Jeszcze coś dziwnego się dzieje?
#2017-05-10 00:04:49 

alicjagreg

Użytkownik

Moją uwagę zwrócił właśnie stukot, ale kto wie, może czegoś nie zauważyłam…
#2017-05-10 01:57:29 

Polinezja

Użytkownik

No dobra, jeśli to jest jedyny zauważalny znak to trudno będzie powiedzieć bez dokładnych oględzin. Ale z takich moich pierwszych skojarzeń mogę ci powiedzieć, że bardzo możliwe że problem jest z wahaczami (to jest taki odizolowany element zawieszenia). To może też być pojawienie się korozji, bo ze wszystkich modeli francuskich samochodów jakie znam to w tym chyba najczęściej mi się zdarzało znaleźć rdzę w jakimś dziwnym miejscu. Aż trudno uwierzyć, jak bardzo to może zaburzyć działanie całej tylnej belki. Generalnie idź do sprawdzonego warsztatu jak najszybciej, może się uda przed powrotem twojego męża. Skąd jesteś, może kogoś znam?
#2017-05-10 04:54:17 

alicjagreg

Użytkownik

Z Poznania
#2017-05-10 05:10:34 

Polinezja

Użytkownik